Är 45 år, singel och mamma till två tonårsbarn. Bor i Skåne och lever på ytan ett rätt så vanligt liv. Ja fast om jag ska vara ärlig så är det klart att livet är rätt tufft för mig jämfört med många andras. Men det innehåller också många stunder av lycka och sol som jag njuter av!

Jag har arbetat som en obereoende fri eskort i ca 3 års tid nu. Och även om jag är modig så vågar jag inte helt öppet stå för vem jag är i mitt vardagliga liv. Tänk om bekantskapskretsen visste vilka erotiska drömmar och fantasier jag förverkligar! De skulle inte tro att det var sant! Ännu mindre skulle de tro att jag i det dolda arbetade med sex och erotik som en Sensuell Qvinnlig Konsult!

Mina Ögon

Jag använder ordet Konsult eftersom det ordet passar bättre in i tiden och inte är belagt med en massa fördomar. Ord som hora, sköka, prostituerad är tyvärr idag skällsord. Jag skulle lika gärna kunna använda ordet Sensuell Erotisk terapeut. För i det här jobbet möter man människor i en förtroendefull situation, ger proffisionell värme, omsorg, empati, medmänsklighet och njutning. Ett riktigt hälsobefrämjande arbete som mina kunder mår bra av!

Om du är nyfiken och vill veta mer om mig ta t.ex. en titt på sidan om min karaktär eller läs mina blogginlägg varför jag börja arbeta som eskort samt t.ex. mer om den sensuella.

Andra bloggar om: , , , , ,

badge_intressant.png