För flera år sedan så sökte jag en ny seriös relation. Jag var ute på flera dater, men… jag stötte på flera män som egentligen inte sökte en ny relation utan bara var ute efter den rent sexuella biten. En del t.o.m. inledde en relation med mig och låtsades att de var förälskade i mig. Men det var aldrig några förälskelser utan de hade bara fått kåtslag på mig. Jag har själv alltid tyckt mycket om sex och erotik och mycket erfarna män har sagt att de tycker jag är outstanding när det kommer till älskogskonst. Så visst kan jag förstå att kalvarna ute på grönbete, efter kanske flera års sexuellt frustrerande, blev till sig men…

När jag såg detta mönstret, att män kunde säga och göra allt för att få fortsätta ha sex med mig, men att det inte var beredda att ge allt det där andra man vill ha ut av en relation, ja då kände jag mig faktiskt utnyttjad! Tänkte lite ilsket för mig själv… är det bara den biten de vill ha så gärna ok men då får de betala för den, för jag vet att jag är bra, mycket bra på den biten!

Samtidigt hamnade jag i en ekonomisk knipa och jag ville bibehålla den standard som jag och mina barn har kunnat ha tidigare, så visst pengarna lockade också, men var och är inte huvudskälet till att jag började jobba med detta.

Jag tänkte jag efter flera varv och började sälja sexuella tjänster på mitt sätt och på mina villkor via annonser på internet. För mig var och är det viktigt att bara jobba när jag själv har lust och bara träffa de kunder jag själv vill träffa.

Jag tänkte ungefär så här: Jag är en kvinna som är expert på älskogskonst och som kan erbjuda denna tjänsten till främmande människor. Den egenskapen är rätt unik och värdefull, jag kan därför ta bra betalt för mina tjänster. Jag tycker om mitt jobb i sig och jag tycker om att jag kan tjäna pengar på det.

Om inte internet hade funnits så hade jag nog aldrig börjat, jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå på gatan. För mig blir man då betraktad som ett objekt. En modell säljer sitt utseende till sina kunder eller hur, men en eskort säljer en sensuell, erotisk tjänst, och hur pass bra den är beror mer på hennes personlighet än på hur hon ser ut! Gatan är därför ingen bra marknadsplats för de som tänker som jag och inte heller för de kunder som söker kontakt med mig.

Andra bloggar om: , , , , ,