Vi fastnar alldeles för lätt i förutfattade meningar och fördomar. Att njuta av sex och erotik som kvinna är väl ändå inte så förvånande eller är det verkligen det?! Många feminister bidrar aktivt med att undertrycka den kvinnliga sexualiteten när de påstår att det absolut INTE kan finnas någon kvinna som arbetar som eskort frivilligt utan någon form av tvång. De säger ju därmed att kvinnor inte kan njuta av sex och tycka om det!

Ta som ex. vad som hände för flera, flera år sedan när feministerna ville tvinga TV1000 att sluta sända porrfilmer för att det fanns scener i dessa filmer där en kvinna enligt dem tvingades ha sex med två män samtidigt! Gruppvåldtäkt tänkte dem direkt! Om jag ser en sådan scen så blir jag istället avundsjuk och tycker den kvinnan blir bortskämd till max!

Det här jobbet är så speciellt så jag tror både myterna om både den utnyttjade knarkarhoran eller traffickingoffret alternativt den nymfomaniska glädjeflickan stämmer mycket dåligt överens med flertalet av oss oberoende eskorter. Det är ett jobb som visserligen kräver sin kvinna! I och med att det är integritetshotande, ett riskyrke osv så tror jag få kvinnor hade erbjudit sexuella tjänster mot betalning om man inte hade tyckt om jobbet.

För att må bra i detta jobbet samt lyckas, så krävs det mer än att bara sära på benen, det krävs att man:

  • älskar att älska, njuter av sex och erotik tillsammans med främmande män
  • kan marknadsföra sina tjänster på ett bra sätt
  • sätter ett pris på sina tjänster och har en slags affärsplan för sin verksamhet
  • vet hur man vill jobba
  • vet hur man ska undvika att utsätta sig för onödiga risker
  • har goda kunskaper inom sexologi och inte minst psykologi
  • är psykiskt stark och kan hävda sina egna rättigheter
  • vet hur man ska hantera besvärliga situationer med kunder på ett snyggt sätt

Många män tycks tro att vi träffar betydligt fler kunder än vad vi gör. Det antalet kunder jag träffar styrs av hur mycket lust jag har samt hur mitt övriga liv ser ut för tillfället. Jag träffar allt från 0 – 4 kunder på en vecka eller kanske i snitt ca 2-6 kunder / månad. Och jag planerar att hålla på med detta så länge jag har lust till det. De flesta av oss träffar alltså inte 20 kunder på en dag! Vem hade orkat det? Det finns tjejer jag känner som kan ta emot 4 kunder på en dag, men då är det oftast inte samlag involverat i alla dessa träffar. Att jobba så mycket gör dock de flesta tjejerna bara i korta perioder.

Som en oberoende eskort så väljer man vilka som får lov att träffa en = att vi inte tar emot kunder som har önskemål som vi inte kan bejaka, vi tar inte emot kunder som inte är trevliga och visar oss respekt.

Och sedan så precis som i andra serviceyrekn t.ex. massage, terapi osv som är det en tjänst vi säljer, en upplevelse. En kund hyr inte min kropp för en stund och får lov att göra vad han vill med den. Jag erbjuder mina kunder en skön sensuell uplevelse på mina villkor och efter deras önskemål (om de ligger inom ramen för vad jag själv tycker om).

Jag älskar att älska och ger mycket värme, omsorg till mina kunder. Är sensibel och känner efter vad just den här kunden behöver.Det är en fin gåva att kunna ge en skön intim stund till en annan människa och den gåvan är värdefull och inget jag ger bort gratis till män på One Night Stand äventyr… för då känner jag mig utnyttjad!

Att ha ett jobb på deltid som man tycker mycket om, som man styr helt själv och som ger bra betalt är väl inte så dumt!

Andra bloggar om: , , , , ,