Jag kallar mig för en SensuellQKonsult just för att jag vill att tonvikten ska ligga vid det sensuella. Mina kunder är inte män som vill ha ett hål att köra kuken in i. De vill uppleva något riktigt skönt och njutbart. En del har aldrig blivit sensuellt smekta över kroppen och flera män har tillsammans med mig upplevt att de har mer än en erogen zon på sin kropp. Jag är väldigt sensibel så även om han inte kan uttrycka vad han vill i ord så brukar jag lyckas läsa av vad han behöver mest för stunden ändå.

Och kärlek är inblandad, jag känner ofta en varm slags människokärlek när jag träffar en kund. Ungefär samma omsorg och empati en sjuksköterska kan visa och känna. Jag tycker om människor och ser oftast deras positiva sidor först. Det är givande för mig att kunna skänka njutning till andra, skämma bort en annan människa en stund, ge dem det självförtroendet de bör ha, visa hur fint det kan vara att älska med en kvinna. Jag blir bara så glad när kunder hör av sig efter en träff och tackar mig! En del män jag träffar behöver mer kramar än utlösningar! Jag fungerar också ibland som en slags sexualterapeut och rådgivare.

Pengar har aldrig varit en morot för mig. Jag kommer dö lycklig men fattig! Om jag så bara har en krona kvar så träffar jag ändå inte en kund om jag inte har lust till det. Mina barn och mina vänner prioriteras alltid före detta jobbet och ibland tvingas jag avboka en kund med kort varsel pga det. Jag tar däremot bra betalt för jag anser att det är mina sexuella tjänster värda… jag träffar få kunder som får en kvalitativ upplevelse. Pengarna som rullar in går till mitt vanliga liv så att jag kan upprätthålla en för mig hyfsat bra standard men framförallt går det till mina barn och deras sportaktiviteter. Jag brukar kalla mina kunder för sponsorer till ___sporten😉

Jag är långtidssjukskriven så jag har ingen officiellt jobb vid sidan om. Har dock en hel del annat att syssla med i mitt liv. Många av oss har heltidsjobb eller heltidsstudier vid sidan om den här verksamheten. Andra jobbar bara med detta.

Jag både betraktar det här som ett jobb på ett sätt och inte på ett annat. För mig är det inte ett jobb där jag räknar med att jag i nästa vecka ska tjäna si och så mycket eller att jag i nästa vecka ska tjäna en viss summa. Planerar min ekonomi framöver med de pengar jag har + mitt sjukbidrag. För vem vet, i nästa vecka så kanske jag inte har lust att jobba alls, något händer som gör att jag måste ta en paus från detta jobbet en månad osv.

Folk undrar inte var mina pengar kommer ifrån eftersom jag jobbar svart med en annan sak där jag också träffar kunder. Vanliga kompisar/bekanta + mina barn tror jag har mer jobb där än vad jag egentligen har.

Andra bloggar om: , , , , ,