Kunder jag träffar
Det är faktiskt bara enstaka kunder jag har som jag tror inte kan få sex på annat sätt. De flesta är kunderna är mycket trevliga och attraktiva på många olika sätt. Det finns också kunder som tillhör de där killarna som kan gå in på vilken krog som helst och komma ut med 3 tjejer inom loppet av 5 minuter, dvs de största charmörerna!

Varför anlitar de då mina sensuella erotiska tjänster kanske du undrar? Ja de där killarna som kan fixa brudar i ett nafs är ute efter en kvalitativ upplevelse liksom många andra. Män som är gifta eller sambos vill inte riskera något genom att ragga upp en tjej ute, deras integritet är ju mycket mer skyddad hos mig. En del män jobbar enormt mycket och har helt enkelt inte tid att uppvakta en kvinna. Ja, skälen är många och de som köper sexuella tjänster av mig har alla olika bakgrund så det är faktiskt mycket svårt att säga att just den typen av man köper sex pga den eller den orsaken.

Alla mina kunder behandlar mig mycket, mycket mer respektfullt än män jag tidigare valt att träffa för vanliga dater. Jag tror att många medvetet eller omedvetet är måna om att visa att de inte är en torsk som enligt fördomarna är ute efter att utnyttja en kropp!

KunderDe flesta män tänder oerhört mycket på att se sin partner njuta, att kunna ge njutning är ett viktigt inslag och mycket stimulerande för bägge parterna. Nästan alla män jag träffar är oerhört måna om att se till att jag har det skönt och att jag njuter lika mycket som dem. Ibland kan nästan kännas fel att ligga där och bli totalt bortskämd av en underbar älskare och dessutom få betalt för det! Men det är så vi människor fungerar och många kunder vill helt enkelt inte anlita eskorter som inte tillåter att de får ge dem njutning med ex. oralsex. Och naturligtvis är det optimala för kunden att man faktiskt också får orgasm, vilket händer ibland och ibland inte för mig, men det beror mest på att jag är duktig på att hålla igen😉

Mina kunder väljer att anlita mina tjänster, samt att betala för dem, för att jag:

  • har en hög social kompetens och kan umgås lätt med alla typer av människor
  • är välutbildad (flera års högskolestudier) och smart, har hög IQ och EQ, samt en mycket bra allmänbildning, vilket leder till intressanta konversationer tillsammans med mig
  • älskar att älska och träffar mina kunder med stor lust
  • har en naturlig inställning till sex och erotik och är trygg och säker i min egen sexualitet och erbjuder älskog med hög kvalitet
  • kan få dem att njuta på många sätt i mitt sällskap utan att riskera att några krav ställs på dem i nuet eller efter träffen, eller att deras egen integritet hotas

Kunder jag inte träffar
Utseendet spelar ingen roll för mig, det är mer en kunds personlighet som man kan finna motbjudande och oftast märks det av direkt i en telefonkontakt och då blir ett nej.

Annat som kan vara motbjudande är bristande hygien! Händer extremt sällan och oftast upptäcker man inte det förrän det är dax att man ska bli intima. Man kan då vänligt och bestämt bara säga att jag skulle uppskatta om du var nyduschad och då ge kunden en handduk, varje kåt man går då gladeligen in i duschen😉

Om en man är berusade och/eller påverkade av någon drog så blir det inget av. Det är inte kul att ha en man mellan benen som är så full att han tappat orienteringen. Spritluktande andedräkter är extremt motbjudande!

Jag träffar sällan killar under 30 och aldrig under 25! Först o främst pga av dålig erfarenhet av alltför många oseriösa yngre killar, de ringer, bokar och dyker sedan inte upp eller hör av sig. De har oftast inte den mognaden som krävs för att hantera en sådan här kontakt seriöst och risken finns att de inte är lika mån om min integritet som en man i min egen ålder är. Killar under 25 ligger åldersmässigt för nära min egen son och hans kompisars storebröder och mina kompisars söner så… det känns fel, för stor åldersskillnad helt enkelt.

Andra bloggar om: , , , , ,