Det är min tid och en sensuell, erotisk tjänst mina kunder betalar för! Uttryck som att vi eskorter hyr ut eller säljer våra kroppar är förnedrande, patrialistiska, ojämlikt och fördomsfullt.

Tänkte berätta lite kort hur jag förmedlar och säljer mina tjänster. Förvänta dig inte någon snuskig berättelse för det blir det inte😉

 

Jag får kontakt med mina kunder via annonser och min hemsida. På dessa presenterar jag mig själv och mina tjänster. Kunden väljer ofta att anlita mig pga det sätt jag uttrycker mig i text, att de förstår att här handlar det inte om någon löpande bands verksamhet. Jag låter min personlighet komma fram i texten. Naturligtvis så frestar jag även med sensuella bilder på mig och beskriver hur jag är som älskarinna.

Kunden tar kontakt med mig antingen via mail eller via direkt telefonkontakt. Jag har en Skypetelefon som är min sk. jobbtelefon. Jag svarar bara Hallå när det ringer… jag vet ju aldrig till 100 % att det är just en kund. Så många kunder inleder samtalet med att antyda att de sett en annons och undrar om de hamnat rätt.

Under samtalet med kunden så försöker jag att snabbt bilda mig en uppfattning om kundens personlighet. Jag lyssnar inåt och känner efter med min intuition om han verkar vara trevlig. Min intuition är mitt bästa försvar mot att hamna i otrevliga situationer! Om jag känner mig det minsta tveksam att träffa någon så avbryter jag samtalet och förklarar lugnt och vänligt att jag inte är den de söker. De flesta som ringer är dock extremt trevliga, artiga, respektfulla och seriösa. Under samtalet svarar jag på frågor och vill sedan kunden boka en tid så gör vi detta.

Inför ett möte så är jag alltid nyduschad, renrakad på ben och under armar, insmord, lite sminkad och på gott bushumör! Har jag en dålig dag eller mina barn eller vänner behöver mig så avbokar jag träffen.

Jag träffar sedan kunden antingen hemma hos mig, hos honom eller på ett hotellrum. Ibland blir jag bjuden på middag först. Många tycker det är trevligt att lära känna varandra först över en bit mat. Och även om det inte blir middag så inleds alla träffar med en kram och sen så sitter vi och pratar en stund. Det brukar vara en ganska så lättsam konversation och mitt mål är att få kunden att slappna av och känna sig säkrare i situationen. Att vi helt enklet lär känna varandra först. De flesta män känner sig lite osäkra i en för dem ovan situation och en del är jättenervösa.

Vanligtvis tar jag iniativet till intimitet. Kunden får betala innan det sensuella, erotiska biten börjar. Om kunden är mycket nervös så brukar jag inleda med att ge en skön avslappningsmassage som sedan övergår sakta till en mer sensuell och erotisk massage. En del kunder vill bara skämma bort mig, andra vill bli ordentligt bortskämda och de flesta vill ge och ta i älskogsleken.

Kunden betalar för den tid han är tillsammans med mig, men jag brukar inte titta på klockan och vara så exakt. De flesta kunder är väl medvetna om tiden. Är vi hemma hos mig brukar de flesta av mina kunder ta en dusch efter och sen är det kram, tack och ofta, vi ses igen😉

Andra bloggar om: , , , , ,

Pingat på intressant.se.