sensuellt2.jpgHär kan du läsa om hur min sexualitet har utvecklats och var den hamna. Har min egen sexualitet något att göra med att jag valt att jobba som eskort? Jag tror det och här ska jag förklara varför.

Som barn var jag mycket fördomsfri på så sätt att mina föräldrar aldrig talade om för mig att invandrare är skit osv. När jag smygläste min pappas SE tidning med nakna damer i så skratta de bara när de kom på mig. Oskuldsfull upptäckte man så smått världen, sin egen sexualitet, pojkar och man klev in i vuxenlivet med öppna ögon.

Jag fick en bra sexuell start i mitt liv med erfarna älskare som med tålamod vägledde mig in i ett bra sexliv. Jag var varken mer eller mindre lössläppt än gemene man men det är klart att det blev en hel del one night stands för jag ville vara fri och obunden. Dessutom så hade jag ett sk kravlöst förhållande med en mycket bra älskare! Jag slog mig till ro och blev sambo när jag var 24. Skaffa barn vid 29. På den tiden såg jag på prostituerade som offer, de tvingades till prostitution för att få ihop pengar till knark och jag tyckte det var bättre än att de stal ihop pengarna!

Mitt sexliv med min sambo var mycket bra och det utvecklades. Nu så här efteråt är jag medveten om att jag tidigt faktiskt hade en mycket naturlig inställning till sex. Jag var enormt nyfiken, inte speciellt hämmad heller. Första året med min sambo hörde jag ett rykte på stan. Någon tjej på den gatan jag bodde på skrek högt ut sina livslust varje natt😉 Jaha sa jag och rodna lätt för jag förstod att det var mig de pratade om, men ingen skulle nog komma på tanken att det faktiskt var jag.

Har aldrig varit den där flörtiga kvinnotypen som spelar med sina sexuella attribut mot män. Och det är ju så en lösaktig kvinna förväntas uppträda. Däremot privat mellan mig och min älskare så var jag rätt hämningslös. Tidigt så tände jag också på sexuella fantasier av lite exhibionistisk art. Allra bäst var det när min sambo en gång berättade för mig en fantasi där flera män älskade med mig samtidigt.

För snart 10 år sedan så tog förhållandet med min sambo slut. De sista åren existera det knappt något sexliv oss emellan. Förhållandet var otryggt, förtroendet oss emellan försvann gradvis och jag kände mikig enormt sviken på många plan. Lusten bara dog ut helt!

sensuellt.jpgEfter ett år som singel där jag slicka mina sår så började jag försöka hitta en ny partner. Sexlusten kom tillbaks och jag började dejta olika män. Det var svårt att hitta den rätte och ett tag så sökte jag istället efter en älskare, ni kan tro jag fick många svar på den annonsen! Jag bestämde mig också för att nu var det dags att leva ut en del av mina sexuella fantasier. Jag provade en trekant med två erfarna män inom området = den mest erotiska upplevelsen jag haft.

Jag testa att träffa ett par där kvinnan var bisexuell och jag kunde då konstatera att det var bara i fantasin jag kunde tända på en kvinna. I verkligheten upplever jag sex med en kvinna som sensuellt och mjukt men det är inget jag tänder på, det är män som tänder mig.

Jag ville utveckla min egen sexualitet och sökte efter erfarna män med frigjorda sinnen. Träffade en man med få hämningar som hade allt detta. När han under förspelet viskade berättelser till mig om hur han bjöd ut mig till andra män så blev jag mer än kåt! Och just det här att vara lite slynaktig i sängen är något som tänder mig mycket.

Men jag är ju präktig har jag hört!? Och då på ett sådant sätt att min moral är orubblig och gäller för alla. Jag har duktighetskomplex och stora krav på mig själv. Har alltid varit enormt seriös och ambitiös i alla jobb jag haft osv. Jag har slagits mot orättvisor och står ofta ensam kvar på barrikaderna. Vänder aldrig kappan efter vinden och är ärlig till max. Ingen skitsnackare, och jag säger högt vad jag tycker och tänker och står för den jag är. Ok jag har fått mycket respekt för detta, mångas förtroende men också enormt många knivhugg i ryggen då jag ofta betraktas som ett hot av andra. Sedan så är jag ju också känslomänniska, känslig som tusan och mycket sensibel. Detta i kombination med envishet och ett starkt patos för rättvisa… ja ni kan ju själva tänka er hur jobbigt det kan bli ibland!

Min egen lilla kvasipsykologiska teori om min sexualitet: Jag är så himla präktig annars i min personliga karaktär och att jag då kan släppa loss i sängen som en slyna blir en skön balans för mitt inre. Kan detta stämma tro?

Andra bloggar om: , , , , ,
Pingat på intressant.se.