Dagar jag mår bra kan jag känna mig både vacker och sexig, värst är det faktiskt under ägglossningen! Ja även vi kvinnor har brunst! Då kan jag leka med tanken att ta på mig en kjol som är lite, lite genomskinlig… skippa trosorna under och sen ge mig ut för att locka karlar till mig som vilket anat brunstigt hondjur som helst. Troslös känner jag då för att vicka fram i en sexig gång genom stan, småle lite pilskt och njuta av alla män och pågars blickar på mig. Tyvärr gör jag detta så gott som aldrig!

vigeland.jpgIbland känner jag mig totalt osexig och tyvärr har jag en sådan dag idag. Huvudvärk och inte hjälper det ens att solen lyser, humöret är ändå inte på topp. Dagar då man helst drar täcket över huvudet oh undviker att titta sig i en spegel. Jag borde vi det här laget ha gjort något åt saken men det ser ut att bli en så kallad ”helt förlorad dag” i mitt liv. Tur att det kommer en dag imorgon!

Det är lite kul det här med att känna sig osexig ibland och totalt jättesexig andra stunder. På badstranden vistas jag numera inte gärna. Jag tycker jag har passerat både bikini och baddräktsstadiet. Av hänsyn gentemot andra så kan man alltså inte se mig halvnaken på offentliga platser.

Däremot i andra sammanhang så är jag hur sexig som helst i mina egna ögon, speciellt iklädd något lite raffigt, sensuellt och erotiskt underklädesplagg! Då är jag mer än het i mina egna ögon!