sensuellt4.jpgIdag är min lust stor, hoppas jag får utlopp för den med ______😉 I väntan på det, kom jag på att jag borde kanske dela med mig av mina kunskaper inom mitt expertis område älskogskonst! Så här kommer den första lektionen…

Grunden för älskogskonstens ligger först och främst i din lust, inte hur du ser ut eller några tekniker! Det är din lust som tänder och får din partner att njuta kanske lite mer än annars. Sex är som bäst när det innebär att man inte behöver fundera så mycket under tiden…
det ska märkas när du har det skönt, din partnern kan då slappna
av och njuta, våga experimentera och vara fantasifull!

sensuellt21.jpgDet är lusten och naturligheten till sex som är nyckeln! Att man helt enkelt är kåt och vågar visa det!

När jag leker oralt på ett sensuellt sätt med en mans kuk så är det nog lika mycket blicken i mina ögon som min teknik som gör det hela njutningsfullt för mannen. När han ser och känner att detta verkligen är något jag älskar så blir hans njutning större!

Den andra viktiga regeln är sensibilitet. Njut och lyssna samtidigt med alla dina sinnen. Se det som en skön utmaning att komma på vad din partner svarar på. Våga prova, gå försiktigt fram och var lyhörd för signaler. Öppna upp alla dina sinnen när du älskar. Tänk inte utan känn!

sensuellt7.jpgSå kvinnor och män… våga vara kåta, våga visa det! Det är sexigt att känna en mans stånd mot sin kropp. Släpp lös och visa med din kropp och med ljud vad som känns skönt! Var öppen, naturlig och ta in alla intryck du får. Gå på upptäcktsfärd med alla dina sinnen, njut med din partner och du får uppleva dubbel skönt!

.



.
Mer om älskogskonst och mina erfarenheter av sex och erotik finns i de andra delarna av min serie Älskogsskolan:

  1. Grunderna – lust och sensibilitet
  2. En mans erogena zoner
  3. Kvinnor som tappat sexlusten
  4. Lust och fantasi
  5. Orala sexlekar för en mans njutning

roseline.jpg
.
Andra bloggar om:
, , , , ,
.
Pingat på intressant.se