dotcom.gifDet är kul att lära känna människor via Internet. Sedan -96 har jag varit en aktiv surfare och via chattar och forum skapat kontakt med nya människor. Via internet har jag lärt känna många och fått flera nya vänner.

Det första sk Online Community jag tillhörde var internationell, en multimedial chatt som var mycket trevlig. Chatten övervakades och man krävde att folk skulle uppföra sig mot varandra på precis samma sätt som man gör i det verkliga livet. Jag fick flera fina vänner över hela världen och en del har jag fortfarande kontakt med.

Idag chattar jag sällan, har inte tid helt enkelt. Föredrar också att prata i telefon med människor som bor i Sverige, man får så mycket mer sagt och det blir färre missförstånd.

Att blogga är ett sätt att nå ut till nya människor. Jag är glad över att se att så många läser min blogg. Tack för att ni hittar hit! Men var är era synpunkter på det jag skriver? Jag tycker det är kul att även ta del av just dina åsikter, kommentera gärna det du har läst! Och vill du skriva till mig så är du mer än välkommen att göra det: sensuellqvalite@hotmail.com  

Internet är för mig bara en ny kommunikationsform. Jag försöker skriva och uttrycka mig online ungefär som när jag pratar med någon, fast det blir ju ofta lite mer utlämnande eftersom det är mina tankar som kommer fram. Nätetikett är viktigt och en rolig sak man kan ta till för att få fram sina tankar är ju smileys! Hittade en massa nya härom dagen…

scratchback.gif cheeruphug.gif massage.gif tickle.gif
angry.gif annoyed.gif copyright.gif envious.gif
googleit.gif eskimo.gif flush.gif doggysex.gif
idontknow.gif happydance.gif gray.gif melt.gif
sexbed.gif taurus.gif shakeass.gif stayclose.gif
witch.gif thinking.gif uuups.gif tighthug.gif

.

Det finns fler roliga smileys på den här sidan…