white_daisy.jpgTill er som är kunder planerar jag att skriva ihop en sida med tips, råd och information om hur ni dels hittar den rätta eskorten för er och dels om hur ni bör agera för att bli väl behandlade. En slags informations- sida med matnyttig fakta som jag sedan kommer publicera här som en fast sida i min blogg och/eller på min hemsida.

Många av er vill ju dessutom undvika att hamna hos en oseriös eskort, tjejer som samarbetar med en hallick, är under något slags tvång eller de som sysslar med rent bedrägeri. Framför allt vill de flesta normala män inte riskera att anlita ett offer för människohandel / trafficking.

  • Vilka tecken på detta bör man vara observant på när man läser eskortens annons/hemsida och när man har den första initiala kontakten?
    .
  • Vad är viktig information att ha med på en sådan här sida?

Alla tips, råd, tankar och funderingar kring detta mottages tacksamt.
Skicka ett mail till mig:
sensuellqvalite@hotmail.com

Om du hjälper mig så kan du kanske, om du vill, få…
scratchback.gif kli på ryggen,
tickle.gif en skön kittling,
massage.gif sensuell massage eller om du är extra hjälpsam kanske doggysex.gif

Hmm jag skapar jag ju faktiskt denna sidan för er … mina löften här får kanske tas med en nypa salt. Det är ändå tanken som räknas och den är god o skön!

Andra bloggar om: , , , , ,