horny.jpg…fortfarande! Är kletig av din ljuvliga sperma och den vill jag ha kvar. Är enormt lycklig, varm och känner en stor glädje. Jag får älska dig! Jag gick mot dörren som var låst och tidigare ikväll så öppna du för mig. Oväntat, spontant och kärleksfullt. Värme oj vilken värme som möter mig. Du tar min hand och jag följer dig som en liten flicka i ett tryggt sällskap.
.

to_hold_love.jpgDu är så vacker, så manlig, så känslig och stark. Ömt kysser du min hand. Skrattet ligger i luften, glädjens skratt och lyckans. Lyckan för att åter vara nära varandra. Varenda cell i min kropp drunknar i din, som när man drunknar i någons ögon fast detta är så mycket större. Lika mycket större som en hel manskropp är jämfört med en pupill. Så självklart allt känns, inte konstigt, bara så fullkomligt naturligt. Att åter känna din hand mot min hud är skönare än allt jag upplevt sen vi sist sågs! Känslorna är så starka så jag blir svimfärdig. Att smeka dig, kyssa dig, att äta dig och bli uppäten. Åtrå och så skönt kåt man bara kan bli. Mjuk, len hud!
.

holdon.jpgLugn, öppenhet, total uppriktighet och du är så ärlig. Vi kan närma oss det som borde vara svårt att tala om med lätthet. Allt så självklart. Behövs inga frågor, inga svar, inga krav, jag får lov att älska dig förutsättningslöst! Varm i hela kroppen, fylls med en stark energi som kommer värma min själ länge, säkert tills jag dör.
.

Jag känner kärlek från dig, en sådan naturlig uppriktig självklar kärlek. Som en varm energi urstark i sin kraft strömmar den hela tiden in i mig. Min är stor och flödar genom mig till dig! Du upplever, vi vet.
.

iamhorny.jpgVi njuter av varandra. Lugna smekningar, erotiska smekningar, dina kyssar, din mun, din tunga som finns där i mig. Jag kan knappt röra dina känsligaste delar och du nästan inte mina, det är explosions fara! Darrar i hela kroppen. Så blöta av åtrå för varandra!

Jag för dig in i mig och det blir ett slags lyckorus. Du kan inte stanna inne i mig så länge, jag vet. Du leker med mig och plockar bort alla murar jag har. En kort sekund så grips jag av en desperat känsla, nej man kan inte kalla den desperat… mer kanske en känsla av ”jag måste klänga mig fast, inte släppa taget, om du släpper mig så faller jag”.
.

Myser, njuter, tiden står still fast det gått fler timmar. Du visar att du är redo och äntligen får jag leka med dig… Du visar din njutning för mig och jag har aldrig upplevt en större. Jag blir så glad! Sen en explosion, multipla orgasmer som avlöser varandra och sperman bara fortsätter pumpas ut länge, länge… Håller om dig ömt och länge…

Går lycklig ifrån dig.

Ses vi imorgon igen? Om ett år, om flera år? Det har ingen betydelse… Det jag känner och känt betyder allt! Allt jag vill är att älska dig och det får jag!


Andra bloggar om: , ,