meat.jpgSom jag skrivit här tidigare så har jag planerat att sätta ihop en slags informationssida till sexköparna. Det finns en idag som heter ”Torskens lilla röda” Men jag tycker det fattas rätt mycket viktig information i den. De finns flera frågor som inte finns med där, frågor som jag ofta får svara på…

Jag funderar dock idag på att lägga ner det projektet. Jag hoppades att jag skulle kunna få ihop information om saker som man som sexköpare bör reagera på och/eller saker som gör att man kan misstänka att det kan vara trafficking inblandat.

sextrafficking2.jpgOk jag vet att detta är oerhört svårt att få fram, för ett tecken som kan verka skumt, kan ha sin helt naturliga förklaring utan att det ligger något skumt bakom. Men om jag hade jag varit i deras kläder så hade jag velat få tips på just sådan information. Och man utgår ju nästan alltid från sig själv när tankar och ideér växer fram.

Jag har på olika diskussionsforum, där sexköpare finns, väckt frågan om trafficking och vad sexköpskunder skulle kunna göra åt saken. Ville få information om hur sexköpare kan undvika att träffa sådana tjejer. Men det är få sexköpare som berörs och ingen verkar vilja engagera sig i saken. Jag får inte in några tips från dem! Och de om några borde ju veta vad man kanske ska se upp med som sexköpare, jag kan bara gissa mig till det.
.
.
sextraff3.jpgMånga sexköpare besöker gärna en ung tjej på 17-18 år och tyvärr, många tycks inte bryr sig inte om tjejen utför sitt jobb frivilligt eller inte. Om hon kan ta skada av detta eller inte. Det de flesta sexköpskunder är rädda för, när det gäller dessa tjejer, är att inte åka fast själva för sexköp eller hamna i obehag med skumma hallickar.
.
.
Flashback har jag fått en direkt vidrig reaktionen på att jag uppmanar folk att anmäla misstänkta fall om trafficking. Låt mig citera några inlägg därifrån.

sextraff2.jpg OM man gör sig besväret o komma i kontakt med en tjej o knulla så är det väl det man e ute efter o inte leka Ture Sventon o kanske sätta sig själv i klistret o börja snoka runt i saker man inte har o göra med, det kan sluta illa för en själv om man snokar där man inte ska snoka av ena eller andra anledningen.

Är du rädd för konkurrensen
av unga fräscha tjejer?

Jaha så det ska inte tillåtas för att det finns en risk att dom utnyttjas? Du är emot det eftersom de konkurrerar ut din egen verksamhet och kommer tvinga dig att sänka dina överpriser. Sånt jävla hyckleri.

So what? Alltså jeg er fullstændigt ligeglad med det. Bare jeg kan køpe flotte luder billigt

sextraff.jpgKlart ni är konkurrenter, av svenska tjejer finns det idag inte alltför många unga vilket gör att än del män just väljer er istället, dessa kommer du att tappa. Också så kommer dina nuvarande kunder inte vara lika pigga på priset om de kan få en öststatare för 1k, även om de nu skulle föredra dig kommer det att få dem att just grubbla över priset.
.

Känner mig ganska ledsen och besviken idag.
Jag tror som vanligt för gott om människor!


roseline.jpg

Andra bloggar om: , , ,
Pingat på intressant.se.