erotik1.jpgAll lust och all sex börjar i hjärnan, den viktigaste erogena zonen både för män och kvinnor! Så om man inte har lust eller vill öka sin lust så är det väldigt enkelt – TÄNK PÅ SEX!

Män tycks dock tänka på sex mer än vi kvinnor, det kanske har att göra med att vi kvinnor lär oss tidigt att inte vara lösaktiga, att vår egen sexualitet inte är helt rumsren.

Männen beklagar detta för de vill ju så gärna ha en sexuellt frigjord och öppen kvinnan i sin säng. Och de kommer ni få grabbar, förhoppningsvis någon gång i framtiden. Den dagen då det blir lika accepterat att en kvinna blir kåt som det är att en man blir det!

Män som prostituerar sig talar man inte om. Män som spelar in porrfilmer är liksom män och absolut inte offer. Det är inte samma stigma, för män kan ju ta ansvar, och de kan förtrycka (nota bene). Kvinnor måste vara lurade och ansvarslösa (de är offer). Annars är de konstiga undantag. Att tala om porraktriser och prostituerade som ansvarslösa och sjuka, som behöver tas om hand, är det djupaste förakt egentligen. Det är det här som är förakt mot svaghet. Kvinnor är inte små barn, inte ens när de gör mörka val. Källa: Offerbilden – louisep.com frihetspropaganda digital prozaq

Låt mig ta ett exempel. I en vanlig trygg relation mellan en man och en kvinna utan alltför stor svartsjuka partnerna emellan så brukar kvinnan acceptera att mannen inte kan låta bli att vända sig om när världens bimbo går förbi. Hon förstår och accepterar också att han tar handduken runt midjan efter att bimbon kastat en uppskattande blick på hennes läckra man, handduken om, så att inte hans bultande stånd syns!

erotik2.jpgDe står i en kö till glasskiosken och mannen framför kvinnan är en riktig charmör. Med världens busblick och ett härligt leende ger han henne en uppskattande blick, hon känner sig oerhört attraktiv! En tanke rör i hennes inre och hon blir helt våt av kåthet! Är det ok att hon berättar för sin man hur kåt hon blev?

Den dagen då hennes man, ja män i allmänhet kan acceptera och bejaka att hon blev kåt där… då är acceptansen för vår sexualitet jämlik och kvinnorna kan våga börja bejaka den och vara fria i sitt sinne när det gäller sex! Kanske ett dåligt exempel… men jag tror ni fattar vad jag menar!

trekant2.jpgJag har själv haft tur i livet och haft män som hela tiden bejakat min sexualitet, män som på ett fint sätt lockat fram den under förtrycket som nästan alla kvinnor präglas lite av initialt. De har uppskattat att jag är kåt och visat det! Varit fantasifulla och experimentella med mig! Så ni män som vill mer i era sexliv… locka fram vår lust! Den finns där, ge inte upp, tillåt och gå varsamt fram!

Många väcker sin lust genom att fantisera. Fantasierna triggas igång av allt möjligt, lite tantsnusk i en roman, scener i en film osv. När man tittar på en porrfilm så blir man kåt! Jag själv fantiserar rätt ofta!

trekant.jpgNär jag blev singel och började återuppta mitt sexuella liv så ville jag uppleva i verkligheten några fantasier jag haft. Den största var att få uppleva en trekant med två män. Hade sett en film på TV som jag fann så erotisk, Threesome med bl.a. Lara Flynn Boyle.

Ett slags triangeldrama med en kvinna och två män varav den ene är homosexuell! Filmen innehåller flera skönt erotiska scener och i en ligger hon mellan dem och de börjar smeka varandra!

Jag förverkligade den fantasin och hade tur. Såg en annons på en sexkontakt sida som verkade seriös och jag svarade!

Träffade två charmiga, smarta killar med erfarenhet inom området. Resultatet av vår trekant blev en av de mest erotiska upplevelserna jag haft! Jag kanske berättar den historien en dag😉

comrade.jpgMen jag ville vidare, uppleva ett gangbang, bli mega bortskämd av flera killar på en gång! Har i tre omgångar försökt hitta män på nätet för en sådan träff. Mönstret har alltid varit detsamma. Man sätter in en annons och inom loppet av en timme så har man 300 svar! Man sållar och försöker se vilka som är seriösa och det slutar alltid på samma sätt.

När det börjar ställas krav på att man ska lämna datorn och fantasier man kan sitta och gotta sig i framför den… när det börjar ställas krav på att man måste visa sin seriositet genom att t.ex. bara ringa upp mig och eller berätta mer om sig själv… Ja vad händer, det är som tio små negerpojkar, en efter en faller bort och till slut återstår kanske jag och en kille av flera hundra intresserade från början!

Och så ska det kanske vara med fantasier hos många, just stanna där och inte förverkligas. Jag har varit med om män som har tänt enormt på tanken av att vara flera, men när så sker, när en annan kille kommer in i bilden så tänder de av totalt. Dt ligger lite emot mannens natur helt enkelt att dela med sig av sin kvinna till en annan man.

lovings.jpgSamma sak med mäns ofta förekommande fantasi om två kvinnor… de fantiserar om det ofta men när man säger ok då fixar jag det… så backar de flesta. Mannen börjar ifrågasätta sin egen kapacitet… klarar jag verkligen av att tillfredsställa två kvinnor samtidigt?

Väck din lust med att tänka på sex ofta! Fantisera och om du vågar berätta om dina fantasier för din partner, jag tänder enormt på att höra en älskare berätta vad han skulle vilja göra med mig!

Kan tipsa om en helt rumsren film som är mycket erotisk, Henry & June.

henryjune.jpgPhilip Kaufmans film utforskar det erotiska drama som utspelade sig mellan två av 1900-talets viktigaste författare. När den unga författarinnan Anais Nin möter den amerikanske författaren Henry Miller i Paris 1931, beger hon sig ut på en resa mot självkännedom och beskriver noggrant varenda upplevelse i sin dagbok.

I sitt sökande efter nya sanningar blir Anais och Henry konstant utmanade och lockande av Henrys vansinnigt förförande fru, June. Henry & June är en oförglömlig resa in i den gråzon som finns i förhållandet människor emellan. Den bygger på utelämnade delar av Anais Nins dagböcker. Källa: Sajberias Erotiksidor för lust, njutning och inspiration

henryjune2.jpg

.



.
Mer om älskogskonst och mina erfarenheter av sex och erotik finns i de andra delarna av min serie Älskogsskolan:

  1. Grunderna – lust och sensibilitet
  2. En mans erogena zoner
  3. Kvinnor som tappat sexlusten
  4. Lust och fantasi
  5. Orala sexlekar för en mans njutning

roseline.jpg
.
Andra bloggar om:
, , , , ,
.
Pingat på intressant.se