stop_trafficking.jpgMänniskohandel är vidrigt och jag vill göra något åt saken. Jag tror och hoppas att vi eskorter som är deras kollegor i Sverige och alla andra som vill, kan göra en insats på olika sätt. Det handlar inte om att bara tycka det är hemskt och göra uttalanden utan praktiskt jobba med det på något sätt, handla och agera!

Det jag gör just nu är att samla information, försöker ta reda på fakta och ta kontakt samt söka samarbete med de som jobbar med människohandel idag.

Jag har en massa idéer om vad vi skulle kunna göra och de behöver bollas mot andra, framför allt mot polisen som jobbar med dessa ärendena.

Är någon här intresserad av att hjälpa till med något?
Det som behövs nu är:

  1. trafficking5.jpgNamnförslag på vad en sådan organisation ska heta
  2. Översättning av följande dokument till svenska: Hiding in Plain Sight
  3. Kunskap om hur man kan bygga upp en sådan här organisation
  4. Idéer
  5. Ekonomiska medel för resor i syfte att inleda samarbete och kunskapsinhämtning samt starta en webbplats för organisationen.
  6. Allt annat som du kan komma på

Ta gärna kontakt med mig om du vill hjälpa till! sensuellqvalite@hotmail.com

Varför göra något? Läs berättelsen på den här sidan …

roseline.jpg

Andra bloggar om: , , ,

Pingat på intressant.se.