sell_sex.jpgTack för att ni hitta hit och för att så många kommer tillbaka! Jag trodde inte i min vildaste fantasi att jag den första månaden skulle få så många besökare!

Jag tycker det är kul att skriva, och att då få en så fin bekräftelse på att andra gärna läser det man skriver, ja det känns mycket bra! 

Känns som det är viktigt…. ja att de som vill…. kan ta del av min lilla verklighet och mitt jobb som eskort. Kanske jag slår hål på lite fördomar och lyckas jag med bara en så är det bra!


statistiken.jpg

Statistiken över antalet besökare är en stor glädje att ta del av varje dag.
.

Jag började ju blogga för jag hade skrivit så många inlägg på Flashback som förklarar vad det innebär att jobba som eskort. Tänkte det kunde vara bra att samla alla dessa inlägg i en blogg. Sedan så såg jag att det var ju många som hitta hit… Kanon, så varför då inte använda bloggen till att ta upp sexköpslagen och den vidriga människohandeln.

mapplethorpe.jpgSkrev sen också lite om mina erfarenheter av älskog, sex och erotik. Och denna lilla erotikskola är bland de mest lästa inläggen!

Jag som trodde Internet var tillräckligt översållad av sexexperter, fråga om sex spalter m.m. Men tydligen så är just sex och erotik ett mycket, mycket kärt ämne att läsa om fast det redan finns så mycket att läsa om just detta. Jag kommer därför fortsätta skriva om erotik och mina egna erfarenheter. Ni gillar ju det!

Ja se själva här på topp 15 listan över de mest lästa inlägg mina första 30 dagarna som bloggare!

  1. Älskogskonst, erfarenhet av sex och erotik – Del 2
    En mans erogena zoner
  2. Älskogskonst, erfarenhet av sex och erotik – Del 1
  3. Kan en eskort njuta av sex med sina kunder
  4. Älskogskonst, erfarenhet av sex och erotik – Del 3
    Kvinnor som tappar sexlusten
  5. Del 2 – En hemsk och sann medial historia
  6. Tjejen från andra sidan Östersjön
  7. Ett oförglömligt möte
  8. Hur går en träff till med en eskort
  9. Min sexualitet
  10. Kan en eskort, kan jag… ha ett förhållande
  11. Mina kunder
  12. Planer på en informationssida till er som är kunder
  13. Darrar i hela kroppen…
  14. Del 1 – En hemsk och sann medial historia
  15. En liten presentation

Min hemska och sanna mediala historia är också mycket populär! Jag var mycket tveksam till att börja skriva om detta men är glad att jag gör det. Jag kommer inte kunna berätta allt för er, lite får ni använda er egen fantasi!

Tack alla ni som länkar till min blogg och…
TACK igen för att ni hitta hit, kära läsare!
Kommentera gärna det ni läser och varmt välkommen tillbaks!

Kram på er!
SensuellQKonsult

.

banner_sqkblogg.jpg
.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,