trafficking_one.jpgNu startar jag ett projekt för att motverka och stoppa sexuell människohandel – det moderna slaveriet. Jag har flera idéer om vad man kan göra. Det första steget blir att samla information och kunskaper från sexköpare som varit i kontakt med ev. offer för människohandel samt information från polisen, sociala myndigheter och organisationer som arbetar med detta och/eller som varit i kontakt med offer. Du kan hjälpa till!

  • Översätt till svenska följande dokument: Hiding in Plain Sight Practical Guide to Identifying Victims of Trafficking in the U.S.

  • Om du själv varit i kontakt med ett offer för människohandel eller misstänker att du varit det, skriv till mig och berätta om din upplevelse. Du får givetvis vara helt anonym och vill du inte skriva, ta kontakt ändå så kan jag ringa dig, eller du mig, så skriver jag ner din berättelse.
    .
  • Ge namnförslag på vad en webbplats för detta syftet kan heta och/eller en organisation.

Ta kontakt med mig via e-post: sensuellqvalite@hotmail.com
.

roseline.jpg
.
Läs mer på mina fasta sidor:

Läs också gärna mina inlägg i bloggen om ämnet, t.ex:

roseline.jpg
.
Andra bloggar om: , ,
Pingat på intressant.se