autum_leave.jpgStörsta nöjet för mig idag är och blir nog solen! Idag måste jag ut och titta på allt det vackra där ute i naturen och njuta av solen. Göra fint här hemma inför helgen, så det blir inte mycket tid framför datorn idag.

Men kanske jag hinner sitta en stund och skriva klart mitt nästa avsnitt av Älskogsskolan. Det kommer handla om oralsexlekar med en man. Men det har varit svårt att få till det på ett bra sätt. Det är inte lätt att skriva ner hur man faktiskt gör. För mig är det inte fråga om teknik utan känsla! Försöker också byta ut höstmörkret i mitt inre mot höstsol! Känns som lusten att jobba som eskort börjar komma tillbaks, och det är härligt!

Gjorde en tabbe igår när jag starta en ny tråd på Flashback. Posta ungefär samma inlägg jag har här om mitt projekt för att stoppa och motverka människohandel. Det mega bröt mot deras regler och togs bort. En annan medlem starta direkt en annan tråd som heter – Stoppa Mytbildningen om Trafficking!!!!!! Man ses verkligen som ett hot av vissa kunder (eller är de hallickar egentligen) när man tar upp frågan om människohandel som en eskort!

Önskar alla mina läsare en riktigt
njutningsfull höstsolig helg!
Kram på er!
SensuellQKonsult