eros2.jpgMin serie Älskogskonst är mycket populär bland er som läser min blogg. Som jag skrivit innan så förvåna det mig först då jag tycker det finns så mycket sexfrågespalter och sexupplysning på nätet redan. Men tydligen så fyller mina inlägg om detta en funktion och uppskattas av många. Jag tycker det är kul! Det känns också bra för mig om jag kan göra era liv lite mer lustfyllda genom att bara dela med mig av mina erfarenheter och kunskaper på området.

Jag har hitintills skrivit följande inlägg i serien:

  1. Grunderna – lust och sensibilitet

  2. En mans erogena zoner

  3. Kvinnor som tappat sexlusten

  4. Lust och fantasi

  5. Orala sexlekar för en mans njutning

eros3.jpg


Vill ni ha en fortsättning?

Vilka ämnen vill ni i så fall att jag ska skriva om?

Kom gärna med förslag, tankar, tips och idéer. Skriv en kommentar här eller skicka ett mail till mig på: sensuellqvalite@hotmail.com