melpomene.jpgFörlåt för min otillgänglighet under hela hösten. Det är så många som hör av sig till mig och önskar en träff med mig, gamla som nya kunder. Och jag har knappt kunnat jobba på hela hösten. Ledsen att det blivit så här.

Jag har funderat fram och tillbaka om jag skulle ta bort mina annonser eller inte. Men eftersom jag verkligen vill jobba så har jag valt att inte göra så.

Optimist som jag är så har jag istället hoppats på att mina förutsättningarna för att kunna jobba, snart och helst redan nästa dag skulle infinna sig. Med facit i hand så har det inte riktigt blivit så.

hostangel.jpgSom ni vet så jobbar jag efter principen att alltid låta mina barn komma i första hand och jag har tyvärr varit tvungen att avboka många inplanerade träffar pga dem.

Jag jobbar också bara när jag själv verkligen har lust. Och tyvärr så har det hänt saker i mitt vanliga liv som inneburit att jag inte haft lika stor lust för sex och erotik som jag brukar ha.

Min jobbtelefon (Skype) har inte signalerat online på mycket länge. Många har där lämnat meddelanden. Men av princip så ringer jag själv aldrig upp en kund, man vet aldrig om det är någon som vill skämta med en kompis eller om jag skulle sätta dig i en pinsam situation då jag ringer upp.

sorry.jpgPå min hemsida under rubriken ”Anlita mig” kan du se om jag är online på Skype, min jobb telefon. Signalerar det grönt där så vet du att jag jobbar.

Jag har fått massor med förfrågningar via mail och eftersom det nu börjar bli lite jobbigt att hela tiden vara tvungen att säga nej så har jag inte varit lika flitig som vanligt med att svara på alla, förlåt!

Jag älskar mitt jobb som eskort och vill egentligen inget heller än att saker i mitt liv ska återgå till det lite mer normala. Har vi tur så sker detta snart, för jag saknar er! Fram tills dess ber jag er att ha överseende med min otillgänglighet och att det är så få tillfällen som jag just nu har möjlighet att jobba.

Kram på er alla!
SensuellQKonsult

rainbowhost.jpg