danae.jpgDet har blivit alldeles för lite sex, erotik och älskog på den här bloggen. Alldeles för lite om vad det egentligen innebär att arbeta som eskort. Det är dags för en ändring på det och tar fram det positiva med eskorteri.

Och det absolut mest positiva med att arbeta som eskort är alla mina goa mysiga kunder. Jag har träffat så många fina män och haft underbart mysiga möten med mina kunder.


Vi sitter ute i hans trädgård och pratar. Han är blyg och vågar nästan inte titta mig i ögonen. Hans självkänsla fick sig en rejäl knäck av skilsmässan för ett par år sedan och han verkar inte ha återhämtat sig. Ögonen är så snälla och när jag säger det så blir han generad. En helt vanlig svensk man som för första gången anlitar en eskorts tjänster. Efter många om och men så ringde han mig och nu sitter jag där bredvid honom, han svettas av nervositet. Han ser bra ut, verkar genomsnäll och borde ha alla chanser i världen om han sökte efter en ny kvinna, men han saknar självförtroendet för att börja leta, han tror inte att han är attraktiv och duger.
.
klimt.jpg

Jag försöker ingjuta lite självförtroende i karln. Vi pratar om hans blygsel, jag tipsar om hur man gör för att ragga på nätet via datingsatjer, vi pratar om livet och hans jobb. Hans barn och hur mycket han älskar dem. Under samtalet så slappnar han av mer och mer, jag är trygg i situationen och fullkomligt avspänd, det smittar av sig. Han har inte älskat med en kvinna på ett par år, tacka sjutton för att han är nervös. Jag berättar om hur nervös jag var då jag skulle älska med en främmande man för första gången på ett år (den längsta tiden jag varit utan sex som vuxen). Och han förstår att jag förstår honom och att det är helt ok att vara nervös.
.
Jag är sugen på att älska med honom så jag tar initiativ till att vi ska gå in. Drar honom med mig till sängkammaren och ger honom en mysig sensuell kram. Han släcker ljuset i rummet och sätter sig på sängkanten och börjar knäppa upp min kläder. Smeker mina bröst och nu försvinner hans blygsel. Att älska är som att cykla, har man väl lärt sig det så kan man det även om det var ett tag sedan.
.

mys2.jpgOch där i skydd av mörkret vågar han släppa loss och all blygsel är som borta. Han var en mycket, mycket bättre älskare än vad jag trodde och efter låg vi och kramades och myste medan vi småpratade om allt möjligt.

I bilen på vägen hem kände jag mig mycket nöjd. Jag hoppades att jag gett honom lite självkänsla tillbaks och modet att ge sig ut på jakt efter en livskamrat igen. Min kund hade varit tacksam, han sa att det hade känts bra att snacka med någon och att verkligen få lov att älska med en kvinna igen.


En annan kund och ett annat möte med en främmande man sker i baren på en av de finare hotellen i Malmö. Vi har stämt träff där för att först äta en middag ihop. Vi äter middag på en av Malmös bästa restauranger och det smakar underbart gott. Samtalet bara flyter på om allt möjligt. Han har ett intressant jobb och det är kul att höra om hur han tacklar problem i sitt företag. Han är en typisk frånskild affärsman som inte har tid eller lust för ett nytt förhållande. Han smickrar mig för min intelligens och klokhet, jag förstår att det är min personlighet som lockade honom att ta kontakt med mig. Han säger att han en gång i Stockholm anlitade en oerhört snygg 25 årig eskort med stora silikon bröst, men han hade inget att prata med henne om och dessutom hade det nästan känts som ett barnarov.

lempick.jpgEfter middagen går vi till hans hotellrum. Han är inte nervös eller orolig bara spänt förväntansfull precis som jag. Förstulna blickar under middagen och den där känslan att vi vet ju bägge två hur det här kommer sluta har byggt upp en ganska eggande stämning oss emellan.

Jag är tänd och kåt och han vet inte att jag i smyg tog av mig trosorna när jag besökte badrummet nyss. I princip skulle han bara kunna lyfta upp kjolen. Men de gör aldrig dessa gentlemän, de smeker av en kläderna långsamt och försiktigt.

De uppskattande blickarna förvånar mig lite varje gång. Jag tycker inte själv att jag är så vacker som männen finner mig att vara.

Han är lika mysig att älska med som att ha som middags sällskap, erfaren, säker och fantasifull. Vi synkar perfekt ihop och när vi ligger bredvid varandra för att pusta ut efter den heta älskogsleken så smeker han mig ömt över min kind. Han bryr sig, kanske lite väl mycket men jag vet att han bryr sig och tycker mycket om mig på många olika sätt.


Vi har setts förut och det blir direkt en mycket varm och go kram oss emellan då han står i porten för att öppna dörren till mig. Han tar min hand och leder mig in i hans lägenhet. Han ser lycklig ut för att jag är där och jag är lycklig över att vara där igen. Det är definitivt en av mina favoritkunder jag är och hälsar på.

mys1.jpgHan är en av favoriterna för vi har så mycket gemensamt och ser på saker med samma ögon. Inte att vi alltid är överens om det vi diskuterar men vi har en gemensam livsfilosofi. Favorit för det också är underbart att älska med denna mannen.

Han tittar på mig med skrattande glada ögon och säger att du är precis som jag vill att en kvinna ska vara, ska jag leva ihop med en kvinna igen så ska hon vara som du.

Jag blir klart smickrad och kan inte låta bli att tänka samma tanke, han är som jag vill att min man ska vara och i nästa stund förbannar jag mig själv för att jag tänker sådana tankar hos en kund. Det är minst sagt oprofessionellt, jag har normalt sett aldrig de känselsprötena ute när jag träffar en kund. De där känselsprötena som man har på när man är ute på en vanlig date och ska känna av om det är en karl man vill inleda en relation med.

anudes.jpgDet är inte lätt att hantera känslor av förälskelse som väcks hos kunder och om samma känslor väcks inom en själv blir det ännu svårare. Jag vill inte drabbas av kärlek nu, men den drabbar mig ibland ändå. Jag är dock fortfarande singel och längtar väldigt mycket efter att kunna börja arbeta som eskort igen. Jag saknar alla mina goa kunder och jag vet att de saknar mig.

.
roseline.jpg

.
Andra bloggar om: , , , , , , .
.
Bloggtoppen.se ...badge_intressant.png