snall2.jpg… ja jag är för snäll och det har jag i dagarna fått bekräftat. Blogge skrev ner mina egna tankar om en recension och idag får Louise mig att skratta högt när vi testar våra personligheter. Kolla in resultaten på Louises blogg, det är bara för kul… Som jag skrev hos Louise, snacka inte om madonna eller hora, jag är tydligen både och!

Önskar faktiskt att jag kunde vara lite mer bitchig och agera ut min ilska lite mer. Jag är nog lite väl mycket taktiskt lugn och behärskad, samtidigt som det egentligen kokar inom mig av ilska. Jag sväljer det och vad händer… Jo jag mår skit! Det sätter sig i kroppen och jag har jäkligt ont just nu på en massa konstiga ställen i kroppen.

Jag har t.o.m. fått känselbortfall, det känns som delar av kroppen har varit tandläkarbedövade och att bedövingen inte helt släppt. Det känns mycket skumt.

snall.jpgDet är ilska som inte kommit ut säger min kroppsterapeut som behandlar inte bara min kropp utan hela mig. Det är isklumpar, blockeringar i kroppen av energiflödet och ny energi har svårt att komma in. Inte konstigt jag är så trött och nere, energilös…

Nej nu måste jag ta tag i detta. Ska gå ut i solen strax och möta våren. Kanske vårsolen kan tina upp ilskan och allt det mörka jobbiga.

Skit också att det blåser så mycket ute, men kanske jag kan skrika ut ilskan så att den blåser bort… för jag måste bli av med skiten inom mig och hitta en väg så att inte ny negativ energi kan klistra sig fast på mig igen.

Jag är trött på att var för snäll mot andra och samtidigt så dum mot mig själv. Jag måste bli snällare mot mig själv och elakare mot de elaka. Så det så! Jag måste för sjutton börja må bättre snart…

Det är dags att gå ur vinteridét och jobba för att må bättre själv.
.

snall1.jpg

.
Ps. Känslebortfallet kom efter ledarkrönikan i GP,
jag blev nog argare på den historien än vad jag har erkänt för mig själv.
.
roseline.jpg
.

Andra bloggar om: , .
.
Bloggtoppen.se ...badge_intressant.png