antisexlobbyn2.jpgDet är dags att säga ett rungande nej till antisexlobbyn och alla knullfientliga riksdagsmän. Säg ja till sex! Ha sex på vilket sätt ni vill! Låt er inspireras av porr! Tag betalt och betala om det råkar passa! Lägg ut sexiga bilder av er själva på nätet!

Och dra upp volymen när ni tittar på Another Brick in The Wall … och inse att texten handlar om Thomas Bodström, Helena Karlén och andra slemsoppar som försöker omdefiniera språket för att ta kontroll över våra hjärnor.

Citat från Oscar Swartz blogginlägg från igår.

Jag växte upp med Pink Floyd och jag håller med Oscar om att texten från Another Brick in The Wall passar bra in i detta sammanhang.

Jag är så trött på alla dessa antisexbudskap. Det är verkligen dags att istället ropa mer sex åt folket!

Oscar hade tyckt det var roligt om någon kunde ersätta den smiskande läraren med Bodström i Pink Floyds video. Kul tanke men utöver min förmåga… men jag har lekt med en bild från en scen i Pink Floyds video.

.

antisexlobbyn.jpg

En dominant del av antisexlobbyn …

.
Dags att skriva bok igen…

.

.
Andra bloggar om: , , .
.
Bloggtoppen.se ...badge_intressant.png