fni1.jpgIgår hade ett ”nytt” program om sex premiär – Sex med Victor.

Jonas Morian tipsades om programmet och öste lovord över smarta, snygga och otroligt charmiga Victor.

Jag tvivlar inte en sekund på att Victor är fantastisk, det har jag snappat upp på andra ställen också, men tyvärr…

… hans program om sex fick mig att somna i soffan.

Programmet har marknadsförts som ett program för vuxna och inte som ett fnissigt ungdomsprogram om sex där man diskuterar oskulder och hångel på en barnsligare nivå än vad dagens fjortonåringar gör. Flytta sändingstiden till kl. 19.00 och placera Sex med Victor bland ungdomsprogrammen där det hör hemma.

tatj8.jpgOk jag är äldre och som sexarbetare har jag förmodligen mycket mer erfarenhet av sex än vad de flesta har, men detta programmet hade bara lyckats hålla mig vaken och intresserad om jag varit 13 år.

Det irriterar mig faktiskt lite att sex inte kan behandlas lite mer vuxet och framför allt sexigt i SVT! Lägg tonvikten på det som kanske inte är så självklart, det erotiska, sensuella och vidga människors uppfattning av vad sex är utan att fnissa.

Jag vill se program om sex som får vuxna människor att rodna och få lust, där sex och vår sexualitet inte blir yligt utan istället livsbejakande, djupt, lustfyllt och tänkvärt.

Jag vill se vad människor tänder på, höra om våra snuskiga fantasier, se eggande erotik, men snälla fnissa inte för då somnar jag.
.

Ps… Let me lick you up and down…
Ett bidrag till hur sexig musik för vuxna låter.
Här finns en lite sexigare videoversion av Silks Freak Me
Varför inte samtidigt ta en titt på hur kåt publiken blir av att bara
höra den här musiken live. Kolla in på slutet av videon hur en kvinna från
publiken behandlas av en av sångarna i gruppen, sexigt eller hur!😉

.

.
Andra bloggar om: , , , .
.
Bloggtoppen.se ...badge_intressant.png