Victor tog upp sexig musik i sitt TV program igår men snacka då om musik som sades påminna en om sista dansen (chansen). Men är det sexig musik? Inte i mina öron… sexig musik ska man gå igång på utan att ha några minnen förknippade med låten, sexig musik ska tända en genom att man bara lyssnar på musiken.

Därför plocka jag igår fram en av mina favoriter Freak Me av Silk. Jag hitta dessutom en live video där en av sångarna gör en riktigt kul sexig grej och det är sådant här jag går igång på… det riktiga, levande, lekfulla och sexiga. Om en sexig karl skulle vilja göra detsamma med mig så skulle det faktiskt kunna motivera mig att banta, för tyvärr kan inte en karl göra så där med mig idag på ex. ett dansgolv, det hade gått med lätthet (i dubbel bemärkelse) förr 😉 … och tyvärr just den här grejen – vad ska vi kalla den för? – har jag ännu inte fått uppleva….

silkfm1.jpg

I flera minuter har publiken och R&B gruppen Silk gungat i takt till Freak Me. Då drar en av gruppens sångare upp en tjej ur publikhavet, leder in henne en bit in på scenen och sen i takt med musiken och på tre takter så har han svingat upp tjejen så att han har hennes fitta rätt i nyllet. Sen vibrerar han hela henne med hjälp av sina händer samtidigt som han snurrar runt henne. Har ni sett något liknande? C’mon Freak Me baby!

silkfm2.jpg

R&B gruppen Silk spela in Freak Me 1992 men den håller än. Bland de här mer kända låtarna som handlar om sex, så är Freak Me den bästa och klart bättre än Marvin Gayes Sexual Healing.

En annan perfekt knull låt är Nine Inch Nails – Closer från 1994. Den låten får Fridas ”Dunka mig gul och blå” att verka snäll. Man t.o.m. sjunger ”You let me penetrate you” och även ”I wanna fuck you like an animal”. Tyvärr är original videon till den här låten ganska rälig så ta istället en titt på en lite småkul Star Trek version.
.

Jag hade ingen aning om att Kirk and Spock kunde se så sexiga ut! Hade du? Lite klipp och rätt musik och sen har du en miniversion av Brokeback Mountain i Star Trek anda, fantastiskt kreativt eller hur!

Sist men inte minst lite riktigt, riktigt sexig musik, nästan lite porrig men bland det bästa! TRY med Deborah Beers. OBS lyssna ej på den här låten på jobbet om ni inte jobbar med sex, stor kåtvarning utfärdas 😉

Undrar om Victor vågar låta musik som denna och andra låtar från Sex 12 Music Vignettes höras i hans program om sex? Jag tror det är för vuxet och det finns ju en risk att människor kan bli kåta om man spelar sådan här musik i TV! Och kåt får man inte bli vare sig framför TV rutan eller datorn, det vet vi ju… Visst är det trist!

.

.
Andra bloggar om: , , , , .
.
Bloggtoppen.se ...badge_intressant.png