blo.jpgIgår satt jag här och blogga lite lagom små arg över Kajsa Ekis Ekman recension i DN av en engelsk bok om prostitution i Australien som är skriven av en mycket lögnaktig radikalfeminist. Boken har fått massiv kritik av hela den internationella sexarbetarrörelsen samt flera forskare.

Jag skrev lite surt att det är ju synd att DN inte vill länka till mig så att deras läsare kan få läsa den där svidande kritiken.

Jag hinner bara få upp blogginlägget en kort stund förrän ett litet mail trillar in i mailboxen från Blogge Bloggelito… Gå till artikeln i DN och klicka på Twinglylänken, stod det i mailet…

Vooops så hamna jag på min egen blogg!😆 Vilka trick Blogge kan!
Jag har skrattat hela natten, även i sömnen jag lovar!

Tack Blogge Bloggelito du är bara för bra!

En man som vet mycket om Kina
han fick mig verkligen att flina
när han plötsligt en natt
spela DN ett spratt
och fick webb redaktören att grina

.

.
Andra bloggar om: , , , ,
.
Bloggtoppen.se ...badge_intressant.png