31skord1.jpgJag har lyckats över förväntan med min blogg under det år som gått, jag är mer än nöjd trots det ofta varit enormt kämpigt, hotfullt och på gränsen till…

Det bästa och det roligaste, som mitt bloggande har resulterat i, kommer kanske nu i början på det nya året. Jag kan inte avslöja än vad det handlar om för allt är inte klart. Jag kan bara säga att ibland får man möjlighet att skörda goa frukter av det man sår.

Jag hoppas att jag år 2008 ska kunna vara mer kreativ, ex. göra lite filmer som jag lägger på youtube. Jag har en kreativ ådra inom mig som jag inte riktigt vårdat det här året. Jag måste börja skapa mer. Göra positiva saker av min kamp istället för att fastna i ilska och i prostitutionsdebattsträsket som är så geggigt.

31skord2.jpgDet brister inte i idéer utan i pengar. Tänk om man ex. kunde anordna en utbildningsdag för politiker och media människor. En dag där olika sex- och erotikarbetare berättar om vad deras arbeten handlar om och vilken situation vi befinner oss i Sverige idag. Det hade varit toppen.

Jag ska försöka kategorisera mina inlägg här på bloggen bättre och göra en bättre innehållsförteckning.

Jag önskar också att jag kommer kunna flytta till en egen server så jag fullt ut kan leka med alla möjligheter en blogg för med sig.

Framför allt hoppas jag att min nyare dator inte har kraschat för hårt, att jag har råd att fixa till den, för det är svårt att jobba på den antika maskinen jag har nu. (Jag tror grafikkortet har rykt ihop på den nyare datorn.)

Jag har nog ingen förhoppning om att politiken kring försäljning av sexuella tjänster kommer att ändra riktning, jag tror det kommer att bli värre och år 2008 kommer nog att handla om att försöka förhindra makthavarna från att göra det riktigt, riktigt illa för oss, nu gäller det att ägna sig åt skademinimering.

31skord3.jpgOch om jag vore smartare eller mindre deprimerad och ångestfylld så skulle jag ta mina tre sista hundralappar i plånboken och ge mig ut och försöka hitta en riktigt sexig röd eller svart korsett. En sådan jag skulle stortrivas att jobba i. Sen skulle jag signalera på min eskorthemsida att jag nu har börjat jobba aktivt som eskort igen. Då skulle många problem lösa sig för mig.

Det är fasiken att inte sex fungerar som en bra ångestdämpande metod för mig, för då skulle jag må fasiken så mycket bättre än idag och hamna i en god cirkel igen. Pengar ger möjligheter.

Så snälla håll tummarna att min depression ger med sig och att ångesten backar, så jag kan bli en riktig glädjeflicka igen😉

Ps…
Läs gärna mitt inlägg – År Tvåtusen Sjus ditt och datt
Missa inte Bompis Kompisens nyårskrönika – Med stormsteg mot Thomas ”Stasi” Bodströms endemiska övervakningssamhälle
.

happny.gif

.
Jag vill som avslutning på det år som gått
säga att allt är inte så grått
utan se an det nya och snart en vår
med det vill jag önska ett Gott Nytt År.

.

.
Andra bloggar om: , , , , ,
.
Bloggtoppen.se ...badge_intressant.png