21san1.jpgBlogge Bloggelito tror han kan kasta in mig i skärselden genom att bloggutmana mig till att skriva sju sanningar om mig själv, ha!

Sju sanningar är enkelt, mina sju dödssynder hade varit lika enkla att beskriva… men vad kan Blogge och alla ni andra vilja veta om mig som ni inte redan vet?

Kanske att jag:

… genom att titta på The Oprah Winfrey Show insåg att jag lider av obsessive compulsive disorder. Jag håller på att drunkna i berg av skräp och det blir bara värre o värre. Vem kommer att rädda mig?

… absolut inte är en kvinna man ska ha som fiende. Jag har en blick som kan begå mord om något får mig att hata en person. Det ska mycket till innan detta sker, men nåde den som väcker hatet inom mig ty då är jag skoningslös på ett smart iskallt sätt.

… blir oerhört lätt förälskad, det finns en passionerad natur inom mig som alltför sällan får komma fram. Jag älskar att bli passionerad av saker, människor och olika aktiviteter. Kanske jag är lite bipolär, jag tror att jag är det, en aning bara. Jag skulle vilja bli förälskad i någon nu.

21san2.jpg… hatar snåla och egoistiska människor… Hmmm nej jag hatar inte er, jag älskar faktiskt en del riktiga snåljåpar. Men om ni trots er snålhet ändå skulle lyckas bli vän med mig så kommer jag vid något tillfälle att bli besviken på er. Jag älskar att ge, en del älskar att bara få och det är svårt för mig att förstå.

… kan vara så oerhört busig ibland så att den som inte känner mig väl skulle chockeras. Ledsen men av integritetsskäl kan jag omöjligt berätta om mina bästa bus, använd er fantasi! Bus kan utföras på många sätt😉

… jag lever ett mycket onormalt liv trots att jag påstår att vi horor är helt normala människor.

Jag är dessutom grymt avundsjuk på medelSvensson! Ty ett medelSvenssons liv är vad jag själv vill ha men aldrig tycks få.

… jag tror själv att jag är vacker och varenda gång jag ser mig själv i spegeln så säger den något annat. Därför gillar jag inte att bli fotograferad eller filmad för då dokumenteras denna obehagliga sanning om mig själv.

21san3.jpgOk dags att låta bollen rulla vidare. Jag är nyfiken på att veta sju sanningar om:

Aqurette, Beatrice Ask, Bent, Bunny, Blottad Bitch, Calle, Carl Jacobson, Catrin, Charlotte, deeped, Dexion, Dick, drf, Ella, Fyrtiosjuan, Greta Garbo, Gunilla Ekberg, Hanna, Jonas Morian, Joshua_Tree, Lars, Loke, Louise Persson, Luder, Maj, Mimmi, Monika, opassande, Orwell, Oscar Swartz, projo, Sakine, Stefan Hallgren, Svensson, Sunny, Tanja Suhinina och Thomas Bodström.

Ja jag vet att man bara behövde skicka den här bloggutmaningen till sju andra bloggare men jag är precis som Blogge väldigt nyfiken av mig…

Ps…
Kom gärna och ta en förhandstitt på min nya bloggadress isabellalund.com och tyck till om min nya bloggs funktioner, layout och design. Jag flyttar dit när allt är klart där, men jag kan behöva hjälp med inredningen, kanske att borra något hål i väggen osv. Jag vet inte riktigt hur jag ska möblera där än eller vilken färg tapeten ska ha…

.

.
Andra bloggar om: , , ,
.
Bloggtoppen.se ...badge_intressant.png