Jag mår inte bra idag alls varken fysiskt eller psykiskt. Den otäcka känslan som debatten i TV i förra veckan lämnade i mig vill inte försvinna. I måndags trodde jag att jag hade kommit över det, men icke, det var bara en dag som jag fick lite lugn.

Debatten och hela upplevelsen har lämnat en konstig känsla i mig som är svår att ta på. Kanske jag är rädd… Det är svårt att beskriva, otäckt är ett bra ord i dubbel bemärkelse. För jag blottar mig och det är verkligen riskabelt.

Och sen har jag konstaterat att jag gjorde flera missar i debatten och de som står mig nära har ärligt berättat för mig vilka. Om jag tar mod till mig att våga framträda i TV igen så ska jag banne mig försöka media- och
debatträna innan.

Hur man nu gör det, men det får jag ta reda på.
Och vad sjutton håller jag på med? Efter detta vågar jag nog inte börja arbeta aktivt som eskort igen. Och det gynnar inte mig alls! Jag lever på existensminimum och det är riktigt, riktigt svårt om inte omöjligt att klara.

Det är faktiskt rätt ruggigt att tänka att en halv miljon TV tittare såg direktsändningen i förra veckan. Och hur många har tittat på repriserna eller sett debatten på webbTV och Eftersnacket? Jag är en hora men definitivt ingen mediahora.

Och sen idag, varför är jag orolig idag då. Jo… ikväll på norsk TV, NRK2 kl. 20.10, sänder Spekter sitt program om prostitution där jag är med som en av de fem kvinnliga sexsäljare de intervjuat.

Intervjun före jul gick bra och jag vet att de var mycket nöjda så det de har valt att visa från intervjun kommer förhoppningsvis vara bra men… Jag har sett en bild på hur jag ser ut, de filma enbart mina ögon.

Och jag min idiot… jag borde ha krävt att de bekosta att ett proffs sminka mig innan (själv har jag inte råd med sådan lyx). Jag är slarvigt sminkad och det syns! Och eftersom jag är i behov av läsglasögon så kan jag fasiken heller inte noppa mina ögonbryn på ett bra sätt längre, jag missar att se allt som bör tas bort. Jag är inte fåfäng men när en massa tittare ska se på en i TV så vill man se bra ut!

Nej fy det är otäckt att vara med i TV!
Och jösses vad destruktivt detta är för mig personligen, detta med att vandra omkring fattig som en lus i ett prostitutindebatts- träsk och försöka vara modig och riskera så jäkla mycket som jag gör!

Jag är banne mig knäpp!

Radio är så mycket lättare att göra, kanske för att man inte syns då. Jag hoppas att fler snälla människor vill stötta mig och bidra med en liten slant så att jag kan laga min nyare dator och komma igång med att själv göra radio och små filmer. Jag har många intressanta uppslag för podradio sändningar.

Ps…
Jag berättar mer om programmet i norsk TV ikväll när jag själv sett det. En DVD är på väg hem till mig med programmet. Tyvärr är det svårt för mig att få webbTV sändningar från NRK att fungera.

Lästips:
Jag gillar verkligen att fler sex- och erotikarbetare bloggar. Bunnys blogg är bara så bra läs t.ex. hennes inlägg – Genom mina ögon och missa inte att kolla in vad Ella skriver på sin blogg. Blottad Bitch ger sina synpunkter på vem som är lämplig att jobba med sex och erotik och Greta Garbo undrar vad faan vet de som tycker illa om sexköp?

.

.
Andra bloggar om: , , , , ,
..
Bloggtoppen.se ...badge_intressant.png